4 Haziran 2009 Perşembe

Sitenizin İçeriğini Geliştirin

Unutmayın. Google büyük siteleri sever ve onları yükseltir. Ve de tabii ki ziyaretçileriniz çeriği fazla olan sitelerden hoşlanır. Örneğin sitenize "Günün Videosu" "Günün Karikatürü" "Günün Sözü" gibi içerikler ziyaretçilerin en sevdiği şeylerdendir. Şimdi size eklemeniz için birkaç içerik kodu vereyim:

Radyo Kodu:


Günün Videosu


Günün Sözü (Resimli)


Hava Durumu


Gazete Manşetleri


Tarihte Bugün


Döviz Kuru




Tabii ki de sitenizi bu kodlarla doldurmayın. İçeriğinize uygun olanları koymanız sizin yararınıza olacaktır. Rastgele hepsini koyarsanız çirkin görünür. Ziyaretçiler sevmez.

1 Responses to “Sitenizin İçeriğini Geliştirin”

Adsız dedi ki...
16 Haziran 2009 02:33

ben sitenizle link değişimi yapmak istiyorum ayrıca bana link değişimi nasıl yapılır hala anlamadım bi yardım edersen sevinirim