4 Haziran 2009 Perşembe

Sizce ucuz mu ???

Şu anda Google'a girip "Hit satın al" yazsanız karşınıza o kadar site çıkar ki... 1000 hit kazanmak için 5 TL isterler. Onları bir yana bırakıp bizim önerilerimize bakalım. Geceleyin bilgisayarı açmanız yaklaşık ayda "15-20 TL" tutar ve de 300.000 hite denk gelir.. Aradaki farkı gördünüz sanırım. Neden bedavaya bu kadar hit kazanacağınıza gidip o tür sitelere para saçasınız ki??

Şimdi ben bu yazıyı neden yazdım? Aradaki farkı görün diye. İşte "Çok Ucuz" "En Ucuz Hit Burada" sloganlarının altında yatanlar... Adamlar bir site kuruyor. Herkes ona para saçıyor ve sonuç olarak büyük paralar kaldırıyorlar. İşte bu yüzden ben bu yazıyı yazıyorum ve bu yüzden bu siteyi kurmuştum zaten... Lütfen gözünüzü açın. Bizim önerilerimizle devam edin. Sakın hit almayın!!!

0 Responses to “Sizce ucuz mu ???”